Luciana's blog

Luciana's blog

joi, 1 decembrie 2011

Prajitura cu visine





Prajitura cu visine este una dintre prajiturile pe care le savurezi cu placere in orice anotimp: vara, pentru ca e o prajitura racoroasa, dar si iarna, cand ai tendinta sa mananci mancaruri mai "grele" si vrei un desert mai "usor". Asa ca eu imi fac provizii de visine, pe care le tin la congelator curatate de samburi.
Ingrediente:
4 oua, 4 linguri de ulei, 1 cana cu faina, 1 cana cu zahar, 1 lingura cu praf de copt, 1 vard de cutit sare, 1 kg visine sau dupa gustul fiecaruia.
Preparare:
4 galbenusuri se amesteca bine cu 4 linguri de ulei si un praf de sare. 4 albusuri se bat bine pana devin o spuma tare, se adauga zaharul si se bat in continuare pana se simte zaharul cat mai putin.
Dam drumul la cuptor, la foc mic.
Se pun galbenusurile peste albusuri, amestecand cu telul in continuare sa se omogenizeze. Se adauga faina si praful de copt stins cu lamaie. Compozitia se toarna in tava unsa bine cu unt/margarina si tapetata cu faina sau puteti pune hartie de copt. Se aseaza visinele curatate de samburi cat mai apropiate unele de altele.
Eu inainte sa torn compozitia in tava, am amestecat cateva linguri cu cacao si le-am pus la final peste visine. A iesit mai colorata :)
Punem tava in cuptor pentru 35 de minute. Primele 20 de minute nu deschidem usa cuptorului.
Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu