Luciana's blog

Luciana's blog

joi, 26 ianuarie 2012

Prajitura inteligenta

De foarte mult timp am zis sa incerc aceasta prajitura si m-am hotarat in momentul in care am vazut pozele pe blog la Andreea Dianu http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.com/2010/09/prajitura-desteapta.html . Asa ca iata ce bunatate am facut:
Ingrediente:
225 g faina
250 g unt/ margarina
1 L lapte
4 pliculete de zahar vanilat si esenta de vanilie
250 g zahar
8 oua

Preparare:
Untul se taie in bucati si se topeste pe bain-marie. Se lasa la racit si intre timp se bat albusurile spuma cu un praf de sare, galbenusurile se freaca cu zaharul si zaharul vanilat. Se adauga untul topit peste galbenusuri. Faina se cerne si se adauga peste compozitia de galbenusuri si unt.Se adauga laptele. Dupa ce se incorporeaza laptele se aduga albusurile batute spuma. Se amesteca cu lingura de sus in jos. Compozitia rezultata se pune in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina.
Se da la cuptor pentru aproximativ 1 h ( eu am tinut-o 1 h si 15 minute deoarece nu mi se parea coapta). Primele 5 minute se da focul mai mare, dupa il reducem la minim. Nu se deschide usa cuptorului. Cand este gata o lasam sa se raceasca si abia dupa o taiem cubulete si o pudram cu zahar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu